Скрипторий: Siege Weapon - marking powder cannon (howl of the wild)
Назад к списку всех объектов Howl Of The WildКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАSiege Weapon - marking powder cannon (howl of the wild)
Marking Powder Cannon
Item 5
Source Howl of the Wild
Price 350 gp; Ammunition marking fluid canister (3 gp, 2 Bulk)
Usage mounted; Space 7 feet long, 4 feet wide, 3 feet high
Crew 2; Proficiency simple
AC 18; Fort +13; Ref +11
Hardness 8; HP 36 (BT 18); Immunities object immunities
Speed 15 feet (pulled or pushed)
The fine spray dispersed by a marking powder cannon outlines beasts that evade sight. This weapon was developed against creatures that use brush to hide their approach, but its application has spread to include underwater creatures and nighttime predators. The spray is an oil that shimmers orange, making it an excellent camouflage breaker. It is also used to mark targets, if multiple creatures are expected to approach simultaneously.
Aim 60 feet, minimum distance 30 feet
Load ( manipulate) 2 times
Launch ( attack, manipulate, range increment 100 feet) 10- foot burst, DC 19 Reflex. Creatures who fail the saving throw are coated with marking fluid, which glows with dim orange light out to 10 feet for 1 hour or until the fluid is washed off. In addition, on a failed save creatures that were undetected become hidden and affected creatures that were hidden become concealed. An invisible creature that fails its save has its invisibility negated for 2 rounds, during which time it is concealed instead of invisible. Affected creatures take a –2 penalty to Stealth checks to Hide and Sneak for as long as they are coated with marking fluid.
Price 350 gp; Ammunition marking fluid canister (3 gp, 2 Bulk)
Usage mounted; Space 7 feet long, 4 feet wide, 3 feet high
Crew 2; Proficiency simple
AC 18; Fort +13; Ref +11
Hardness 8; HP 36 (BT 18); Immunities object immunities
Speed 15 feet (pulled or pushed)
The fine spray dispersed by a marking powder cannon outlines beasts that evade sight. This weapon was developed against creatures that use brush to hide their approach, but its application has spread to include underwater creatures and nighttime predators. The spray is an oil that shimmers orange, making it an excellent camouflage breaker. It is also used to mark targets, if multiple creatures are expected to approach simultaneously.
Aim 60 feet, minimum distance 30 feet
Load ( manipulate) 2 times
Launch ( attack, manipulate, range increment 100 feet) 10- foot burst, DC 19 Reflex. Creatures who fail the saving throw are coated with marking fluid, which glows with dim orange light out to 10 feet for 1 hour or until the fluid is washed off. In addition, on a failed save creatures that were undetected become hidden and affected creatures that were hidden become concealed. An invisible creature that fails its save has its invisibility negated for 2 rounds, during which time it is concealed instead of invisible. Affected creatures take a –2 penalty to Stealth checks to Hide and Sneak for as long as they are coated with marking fluid.